Bara för att jag e seg...

Nu sitter jag faktiskt här och skriver... HELT OTROLIGT!! :o Men iaf så har man väl förändrats lite, e blond nu :D Love it men jag saknar mitt svarta hår ;( hihi men men tyckte att jag ska vara blond ett tag iaf :D Får se om jag ska färga tbx :o VET NI VET NI VET NI?!?!?! JAG SKA SÄLJA MIN BUGGY OCH KÖPA EN 4HJULING:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Kajja e skit lycklig :D HIHIHIHIHIHIHI :D Men seriöst. först snacka jag med mina 11 personligheter och sen med mamma och hon tyckte att de skulle vara en bättre lösning :D Och sen snacka jag med pappa och han sa ja!! FATTAR NI?! MIN PAPPA SA JA!! OMG!! :D:D:D Sen så fråga jag mamma om jag får fixa navelpercing och hon sa JA!! YEEEEEEEEEEY :D:D:D:D:D HIHIHIHIH :D:D:D:D Äntligen asså!! MEn nu ska jag inte skriva mer om hur glad jag är :D




Puss på er era små pojkar och flickor!! :D <3

Kommentarer
Postat av: buunie

re omg, vad moget xD

2009-10-17 @ 12:57:47
URL: http://buu.webblogg.se/
Postat av: buunie

sv vem fan har tid å va gammal, kärring ? :O

2009-11-01 @ 16:53:16
URL: http://buunie.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0