3 dan och massa berg..

Mycket mjuk, gummi kuk... Sitter här vid en data igen... Blev mycket upp och ner för berg idag med bilen :D Dumläskigt  ;( men men, jag överlevde och smällte inte bort heller för det var 48+ som varmast ;o Men de var iaf  jävligt fint :D hihi, har inte så mkt att skriva så de lär väl ta slut här ;( Loggar nog in imorn :D Just ja, köpte värsta fina väskan här, Betty Boop <33



*puss*


Grand Canaria <3

40 grader och sol hela tiden!! ;o Skönt att ligga i poolen typ hela tiden :D Saknar Sthlm och alla andra där hemma men jag ska stå ut i en vecka, kom då hit igår kl typ 14 på dan :D Satt på ett flyg i 5 timmar och 45 minuter :D Fint att vara i luften faktiskt, hihi... Badat på vit strand har man ju också men annars har jag inte gjort så mkt, tänkte fråga pappa om jag fick gå och fläta hela mitt hår ;o Bara för att typ alla har gjort det nån gång :D Herregud, saknar allas kramar, både långa och korta <3 Aja, kommer kanske sitta här en stund  nån gång mer den här veckan men de kommer inte bli så mkt och min data e sönder ;( Men nu ska jag inte tråka ut er hörrni, puss på er och ha så bra i Sverige <3



Er egna Kajja <3

En timma och 40 minuter kvar <3

Snart är de dags att gå upp igen för att sedan åka till Arlanda för att sitta där nån timma och vänta på flyget mot Grand Canaria... Kommer sakna Sverige en jävla massa, finns många jag kommer sakna speciellt mkt ;( Men kommer ju ha med mig datan så jag kan vara inne varje dag och blogga, chatta etc. Kommer komma en massa bilder också såklart :D Ska nog hinna skriva minst ett inlägg per dag :D


Dagen: Ja, dagen vad ska man berätta om den... Jo, jag tog mig till Årstaberg imorse och vänta på söta Elias och vi åkte sedan in till stan på Pride, ingen rolig grej som hände så vi drog till hemköp och köpte monster och milkshake :D Mums ;D Sen iaf så träffa vi hans brorsa + tjej (jätte snälla dom med) och gick runt i stan med dom, blev mkt skratta, hålla hand och pussar, HAHA :D Fick Elias och rodna så nu har jag nåt att mobba han för :D Men iaf så gick tiden fort och vi lämna Elias brorsas tjej vid tåget och drog mot sveavägen för dom skulle in på nåt spel hus ;o var där nån stund innan pappa skulle hämta mig och usch, innan jag skulle gå så sa jag hejdå till Elias även om kroppen inte vill gå utan den ville stanna, nej jag e inte kär! Jag kände mig bara väldigt omtyckt :D Men men, kom väl hem och börja packa och ja, de tog inte så lång tid den här gången xD Aja, nu ligger jag iaf här med Dino och Kalle, puss på dom <3 Ska skriva om vem Dino e sen, de lovar jag xD *onödig info* Men jag ska inte ta upp er tid längre utan jag tänkte faktiskt skriva ett till inlägg xD



Puss va ;D

Dålig uppdatering, jag vet ;(

Ja, då har man börjat sitta på stora datan igen ;o För att min lilla inte funkar -.- FITTDATA!! Iaf så drar jag snart iväg till Grand Canaria och blir borta en vecka, kommer ha med min data så jag iaf kan blogga om dagarna där nere, de e väl så vi kommer ha kontakt.... Vill träffa Linette (<3) innan jag drar men de lär väl inte bli så för Thomas inte vill ;( Fan ta mig!! HAHA, herregud fick anfall igår (Y) Tack Walle för att du fanns där för mig <3  

Om veckan i Skövde skrivet på tåget...

Ja, nu sitter jag här på tåget hem från skövde... Så jävla skön vecka, trevliga människor men ändå så e de skönt att komma hem till Stockholm igen, visst jag kommer sakna alla där nere i Skövde men jag behöver komma hem också <3 Iaf så åkte jag då i tisdags efter tandis :D och träffade massa människor :D Sen har man varit i "STORA" Skövde, Göteborg och Mariestad plus att jag fick rida på Victor som e Lottas häst, d.v.s Melas mamma ;D Tack så hemskt mycket för allt allihop, så jävla trevligt <3 Önskar jag får komma ner snart igen eller om ni kommer upp <3 Ska hälsa Stockholm från er alla <3 Puss, jag älskar er Skövde ungar <3




*cutcut*

Sitter äntligen på tåget ner till Skövde ;D

Nu sitter man här på tåget till Skövde och bara väntar å väntar på att komma fram, e framme typ efter 2 o.O Just nu sitter jag och får lock i öronen inte för jag vet varför men men xD Får ta de lugnt och hitta på nåt att göra, sitta på spela.se och tråka antagligen xD Men men, jag kommer nog vara inne lite då och då under veckan så ni vet, sakna mig inte människor då känner jag mig bara taskig som lämnar sthlm ;( Hur ska man få tag i mig om jag inte e inne på msn, jo man tar upp sin telefon och slår eller smsar en singnal till min mobil så antagligen svarar jag, smsar tbx eller ringer upp er de får vi se då :D Ha de så bra älsklingar <3




*pussar*

Sittandes på sängen med packlista i handen, söt kille på mobilen och massa kläder...

Då sitter man här på sin säng och försöker packa, kommer fan inte gå bra för jag börja för5 timmar sen xD har stoppat i 2 par byxor i väskan xD GO KAJJA!! Iaf så har jag as mkt kläder på sängen som ska ner, Dimmu i högtalarna och en söt Matias på fonen :D Måste ringa Mela sen också :D Ska upp 6 imorn för att hinna fixa iordning mig och hinna till bussen som går 17 över 8 mot vårsta sen bussen mot södertälje :D göttigt för jag ska till min TANDLÄKARE!! Aja, får hoppas på att jag får dra ut den snart :D Kommer väl vara uppe hela natten för de här xD Fuck me, I'm packar xD



Ser du Rappe, jag lägger upp ett inlägg!!

*pusscut*

Buu du kommer få damp på mig!! Kläder jag ska köpa...

Jensen <33
 Tröjah <33

 Jack tröjah <33

 Svampbob <333

 BFMV!! <333333333333333333333333

RSS 2.0