Trött ;(

Så jävla trött ;( Älsklingen gjorde mig trött idag ;)

Varit med älskling typ alla dar förutom i lördags,  går upp 5, tar bussen halv 7 å e hos han 7 å sen sover jag en stund där, GOOD GIRL KAJJA! Men ärligt, jag gör fan inget annat än att vara med Sebbe å plugga o.O Fast de e skönt att ha nån som kramar en ;)


Inget hänger ihop direkt men älskling e fan den finaste pojken på denna jord!


S....

Hihi, märks att de e nåt i luften för jag mår så jävla bra! Tack vare dig och dina stödjande ord, som jag älskar, har jag äntligen börjat se livet på ett annat sätt. Träffade på dig för länge sen min fina pojke, kommer sakna dig när allt tar slut men jag hoppas att vi kommer vara vänner då, om de blir nåt d.v.s, jag lovar att allt jag säger kommer från djupet av mitt hjärta. Det finns inga ord för hur du är, inte ens "jag älskar dig" räcker för att beskriva dig! ÅÅÅHHH, jag längtar sååååå jävla mycket till söndag ;( Vill träffa dig nu ju!  Jag kan inte skriva mer för det finns inga ord ;(



JAG ÄLSKAR DIG S...!

Rasmus and co is freaks!

Måste få berätta!

Rappe säger:

jag tror att vi använder "xD" för mkt xD

- Tenshi-chan <3 säger:

men den ska användas mkt

bara den inte missbrukas

Rappe säger:

gör inte vi det då?

- Tenshi-chan <3 säger:

nee

Rappe säger:

ok!

bra nu kan jag länna mig lättad xD

XcD

nesa oxå

- Tenshi-chan <3 säger:

känna*

Rappe säger:

opps!

dumma mig

- Tenshi-chan <3 säger:

*peeeeeeeeeeeeeeet*

fy

Rappe säger:

*bitch slap*

- Tenshi-chan <3 säger:

FUCK YOU!

Rappe säger:

men jag slog mig själv?!?!

- Tenshi-chan <3 säger:

*skicka mina rowsa kaninisar på dei*

Rappe säger:

för jag stava fel

hahahahahaha har du råsa kaniner?

ok

- Tenshi-chan <3 säger:

aa

Rappe säger:

lolo

lol*

har du målat dem med spary färg lr är dem verkligen rosa?

- Tenshi-chan <3 säger:

dom e rowsa


HAHAHAHAAHA xD (Sär barn i gång 14!!) xD


Alla <3-dag

Jag kom på en grej tackvare Moa, jag har fan ingen å "fira" alla <3-dag med i år ;o (IGEN!) Soo... Happy alone valentinesday to me -.-'


Mig Men jag e glad ändå ;D


aj

Var med skum pojk Thomas idag, vi låg väl på min säng å snacka om allt mellan himmel å jord. Jag bitades på han också, hoppas han har kvar märkena på armen efter mig xD



Angående om det där "brevet" som jag skrev till Dig, jag kommer inte skicka det för jag har upptäckt att jag klara mig utan dig, tack för din tid!



Ligger i sängen med världens jävla magvärk, fan, var jag tvungen att bli såhär?? Måste jag må såhär?? Sluta nu, de e fan inte kul längre! ;( Jag vill kunna leva ett normalt liv igen, fattar inte hur jag kan ha blivit såhär, jag vill sluta gråta och bli mig själv igen, vill inte det här längre, jag vill.... jag vill... jag vill kunna gå utan att vara rädd, rädd för allt och alla, rädd för att mina vänner å familj försvinner. Varför måste just jag bli såhär! Kommer inte orka längre, kan lika gärna bli den 4 som här runt botkyrka/huddinge som hoppar framför tåget. Kommer sakna alla då, jag vill så gärna hoppa men jag kommer inte klara det, efter den oron jag lämnade i deras ögon kommer jag aldrig kunna släppa dom. Förlåt, vet inte vad jag ska ta mig till. Ärren börjar bli många nu och kommer nog inte sluta.

Öhh...

Vi börjar väl med min sååååååååå tråkiga dag o.O Okej, den var jävligt rolig faktiskt xD

Vaknar av att jag dunkar in handen i nåt hårt, GISSA VAD DE VAR, min data -.-' Match mot Älvsjö, 3-0 till dom, snark men jag hade kul, jävla unge som blir arg på mig för jag drar förbi henne, HAHA xD Sitter å garvar åt mig själv, men aja, bara hem å göra sig i ordning för att dra ut med Thomas men då låter den lilla mobilen; "jag får inte gå ut för mamma, måste fira tess, men imorn kan jag!" Aja, inge mer med de så jag joinar mamma å pappa till Kerstin för att fira henne, massa kakor, "mätt" Iaf sen så joinar man Ida upp till Jossan och jag säger då de, man kan fan inte hitta 3 tjejer som har så skum humor än oss. Hennes lillebror Oliver e så jävla söt!! Han å jag käka kladdkaka tsms xD *Giggle* Å nu sitter man här å käkar sin andra midda, kommer fan inte orka smörgåstårtan men eftersom jag e så tjock förr så får jag nog i mig den ;D



Pöss å kläm // Er tjockis Kajja ;D


Mig Typ senaste bilden på mei :o ;D

RSS 2.0