ME!

Jag kan ju då berätta lite om mig själv å "allt" jag håller på med.... Iaf så heter jag Kajsa Frisk, kallas Kajja eller Korven och är född 1994 den 16 december.... Jag bor i Tumba (Stockholm, Botkyrka, Tumba, Solbo) med min familj, mamma, pappa och Jessica (Storasyster), jag har 3 äldre syskon också, Cilla, Micke och Kribba.... Jag spelar innebandy i FBI Tullinge F94 och spelar där back eller målvakt, jag har spelat i 4-5 år nu och tycker de e skit kul faktiskt :) Annars på fritiden så är jag hemma, ute med vänner eller tänker.... Alla säger att jag e emo så jag håller med dom lite men ändå så lyssnar jag på "fjortismusik" och liknande.... Jag är väl en såndär tjej som "alltid" är glad och försöker vara framåt å verkligen älskar att mysa! Okej jag ska faktiskt berätta en sak för er som vissa inte vågar berätta såhär, men de flesta kommer å frågar mig om kärlek och sex o.O Inte för att vara elak men jag är inte "expert" på det :O Även om alla tror de -.-' En till sak jag älskar att göra e att skratta å kramas :O Nått jag gör nästan varje dag *HURREEY*



Pössar Kajja

Mobilfanet

Jävla apa till mobil jag har då! Den startar .............. Stängs av! Jag ska fan mörda den jävla skit mobilen, kör över dig med pappas lastbil när jag får tag på dig!! MOHAHAHHAHAHAHAHAHA X''D


Skulle träffa Johan idag men han svarar inte >.< Å jag som e otroligt mysglad idag ;( Jaja, jag drar ut själv, sug på den du! Å inte nån annan vill heller vara med mig för dom "orkar" inte, antagligen är dom lata eller så vill dom inte >.<


Mitt underbara liv är nu detta; En cp mobil som vägrar funka, Inga svar på att mysa med Johan, ingen tänker gå ut med mig, Jag får gå ut själv å Att jag mår ändå ganska bra! *vågen*



Pöss å kiss i din römpah!

Mobil vs. Johan

Hejsan eller hej, vad fan ni nu vill ha!

Iaf, dagen har väl varit lite piss men sedan mkt bra :) Mobilen e cp å min mp3 funkar inte ' cpdamp ' Men iaf så träffade jag Johan efter skolan å drog hem till han ;) Never forgett <33 "stava"


Snälla Putte lagar min mobil så jag hoppas det verkligen går vägen nu ;) Tack Putte!


Men nu har jag inget mer att säga så gå ut å lek med er!


Pöss!

Tjosan hoppsan

Folk, idag blev man nästan ensam i skolan, Ida var hemma, Jossan var hemma å Ebba var också hemma! Herregud, lessen jag blev ;( Men jag hittade några små söta folk som jag fick snacka med :) *HURREEY*

En liten fråga bara, om jag låter smått irreterad så betyder de väl inte att jag e gravid?? o.O 3 tjejer frågade mig på en dag om jag var gravid o.O Första börja man ju garva, andra log man lite grann men tredje då började man bli lite irreterad o.O




Pöss å Kram!


RSS 2.0