Tåget!

Sitter på tåget hem från syster nu <333 Bästa helgen med dig gumman <333

Igår: drar till skolan för jävla öppethus skit fast jag får en ledig dag då :) De gick väl fort för jag, Ida och Rappe bara flumma runt o.O Sen tar man 7 över 2 tåget mot stan å gänget, träffar Buu å Kirre snopp på perongen :) Dom skulle typ handla o.O Iaf sen så hittar jag Lia och Shi, fick kram av Lia men inte av Shi... Blev orolig men aja.... Vi gick å träffa dom andra och vi drog å käka på donken :) Kände mig ganska utanför hela dan men de blev bättre sen.... Jag och Lia dissa dom andra för att dom dissa oss så vi drog till BK för jag skulle på toa sen drog vi oss mot Hemköp å MONSTER! Vi sket helt i dom andra för vi verkade inte betyda nåt.... Så vi drog hem med tåget där Lias pappa hämtade oss :) Åkte hem till Lia och käka tacos, MUMS! Sen gick väl vi ut å dela ut resten av hennes reklam :) Sen kom vi hem igen och drack kaffe å MONSTER! Jag blev as flumm å började as garva i minst 5 minuter, jag vettefan vad jag garva åt ens o.O Sen gick vi ut igen, var väl ute i 2 timmar och bara gick å prata, de går fan bäst å snacka med henne... Sen kom vi hem å drog igång datorerna å börja snacka med massor där, BLABLABLA.... Sen runt 5 så snodde jag min data från Lia å ställde den på golvet, lade undan mobilerna och tog en kudde å la mig ner, båda somnade direkt :o Vi vaknade väl runt halv 9 och käka frukost då efter typ.... gick in på hennes rum igen och blev datanördar igen xD sen gick vi ut för att lämna mig vid bussen :) Tog bussen mot väsby station och nu sitter jag här på tåget, e snart i Karlberg :) Ska dricka MONSTER nu tror jag, HIHI xD


*cutcut* från Kajja <3

Veckan

2 Dagar kvar och jag undrar vad de kommer för mer skit....

Vill ha lördag...

Vill bara ha lördag just nu, då jag kan försvinna in till stan och känna mig älskad, få vara med mina vänner och pojkvän, slippa alla röster som säger; du e tjock,fet, jävla hora, subba etc. Jag vet att jag ska skita i de men jag kan inte, alla dessa år av ord, blickar och knuffar så finns det knappt någon väg ut. Jag vet att många kanske skulle bli ledsna om jag försvann men om jag måste då?? Jag orkar inte med er mer, fattar ni inte hur ont det gör?! Låt mig vara överviktig, ful och svart, jag bryr mig inte hur jag ser ut. Låt mig få lyssna på den musiken jag lyssnar på, rör de dig att jag lyssnar på den musiken, går i dom kläderna, har den frisyren eller sminkar mig som jag gör?! Är det min eller din kropp?? Bara för att jag väger mycket så är jag inte lika mycket värd?? Betyder de att jag inte kan få älska eller älskas?? Måste jag sitta varje kväll i min säng och gråta för att några idioter ska ha kul?? JAG ORKAR INTE SÅ MYCKET SOM NI TROR!

RSS 2.0