Natten

Sitter här nu, mitt i natten och lyssnar på musik. Vet fan inte hur jag ska göra längre, är skit rädd om nätterna så jag inte sover. Vet inte riktigt vad det är som gör mig så rädd men något är det, kanske nåt jag älskar eller inte. Det är nästan som när jag är i skolan, går runt och är rädd hela tiden och ingen vet om det, vill bara att någon ska höra min lilla röst och rädda mig ur det här, allt jag ställt till med, fattar inte hur jag lyckas. Orkar fan inte längre tänka längre att allt kommer bli bra för det kommer inte bli bra, jag vet om det och jag har ju gjort så det blivit såhär. Fanfanfan, jag orkar inte gråta mer heller, snälla någon, någon som kan höra mig där ute och ta mig härifrån, snälla jag ber ta mig härifrån! Men aja, jag fpr hålla ut och tänka glada tankar även om det inte går ;(


Saknar Hieno Poika massor ;( <333


Måste sluta skriva nu och lyssna på musik, har knappt sovit på länge . Godnatt ;*(

Dagen -.-'

Var hemma idag för att jag hade sån jävla mensvärk -.-' Fyfan säger jag bara, killar ni ska fan vara lyckliga! Men iaf så stanna jag hemma från skolan och var hemma å plugga tills pappa kom efter 11 så jag fick åka med honom, älskar pappas lastbil haha. Vi satt där och snacka om vad jag ska välja för linje och vi kom fram till en lastbils/fordons/truck linje i södertälje, lät bra tyckte jag för jag vill börja köra lastbil har jag kommit fram till, förlåt alla men de blev visst en lastbils-tjej av mig till slut :D


Ville träna idag men pappa tyckte jag skulle vara hemma ist så jag får väl träna med killarna på onsdag ist. Har missat 2 måndags träningar med tjejerna nu -.-' Först för att jag hade feber å nu för mensvärk, om jag missar nästa måndag blir jag arg! xD





Tenshi-chan <3 Hieno Poika

Datan!

Nu sitter jag här med min nya dator och jag är verkligen superduperbaisa glad! Äntligen kan jag ta bloggen på allvar! Vet inte vilka som blir glada men aja, nån blir säkert det o.O


Strömavbrott på träningen idag, WOHO, slapp typ lite av träningen o.O Undrar varför inte tjejer i min ålder kan hålla sams?


Inge mer från mei, pöss å hej!

Emma Bente Ben Friborg

Enligt Emma så ska jag skriva ett inlägg om henne så då tänkte jag; Vad fan ska jag skriva om henne, det finns så jävla mycket!
Men så tänkte jag efter och kom på en sak som aldrig kommer gå ut ur mitt huvud...

Onsdagen började som vanligt, jag gick till skolan och tänkte skita i innebandyn i skolan, Ida var sjuk, Jossan var sjuk och Ebba med, Jag ba: Vad fan ska jag nu göra?! Och då står hon där, Emma, en liten söt flicka och tittar på mig! Hon fick mig att åka hem på lunchen för att hämta kläder till innebandyn. Jag tror fan inte jag haft en roligare innebandy träning i skolan, vi sprang runt och garva åt varann hela tiden. Fyfan vad kul vi hade då xD Nu kramar man henne varje gång hon dyker upp och jag verkligen älskar att höra dom där orden; BENTE BEN! Genom hela korridoren xD


Snälla lilla gumman, du måste lyssna nu!
Jag skulle ta mitt liv om du försvinner ur mitt liv
Jag skulle inte klara mig utan dig
Du är så fin min lilla flicka



 Emma, jag älskar dig av hela mitt hjärta! <3

Brevet

Skrev ett brev igår, till "Dig". Det tog på krafterna, både att skriva brevet och att lämna det till Maria. Jag vet inte vad det var men allt gjorde så ont, hela hjärtat snurrade ihop sig och blev till en knut, jag förstår inte...Jag tänker inte... Jag vet inte... Allt har blivit så svårt, allt har ändrats, allt, allt och allt.    Jag satt där i det lilla rummet med er, Ebba, Ida och Jossan, dom som jag håller mest kärt, dom som alltid finns för mig, men jag orkade, orkade inte hålla emot längre, jag höll Ida i handen och de gav mig tröst och sorg, sorgen vi båda delar, sorgen ingen av oss vill ha. Förlåt om jag gick men jag var verkligen tvungen att prata med Maria, jag mådde så dåligt och jag visade det öppet och att se er skratta är det bästa jag vet för det vet ni, förlåt att jag gick men jag var tvungen för annars hade jag börjat gråta och jag vill verkligen inte behöva se er oroliga. Förlåt ;(





Alla säger att tiden läker alla sår men mina sår blir bara större med tiden.


 Läsken jag fick på Winter Games!

Ute :)

Var då ute med Simon Salami Snopp och Elin Pelin igår, kul kul förutom när dumma simon sprang från mig ;( Men nu vet jag iaf vart han bor :) Undrar egentligen vad vi snackade om... Sex mest tror jag...? Å då kom ju klart frågan upp; Vad menas med blommor å bin?? Asså jag vettefan hur man ska kunna förklara det å få det till sex!



Hitta en regg skylt; SRC = Seek Real Condoms xD



Pössisar å mais till folket!


 Bjuder på en dålig bild på min gata :)

Jag lovar!

Jag lovar att jag ska bli mer aktiv på bloggfronten när jag fått min laptop :) Eller jag hoppas det iaf :)




 Ida <333

 Jossan <33

 Ebba <33


Detta e mina finsa flickor, både sovande, smsande och åkande :) Finaste i världen men jag kommer bli dödad för dom här bilderna :) Pöss på mig <3

Jossan e en gris!

Okej då Jossan, nu skriver jag fast jag vet fan inte vad jag ska skriva men jag kan börja skriva om min dag!


8/1-09 Ehm... Jaaah... Idag vakna jag runt 10 och gick upp, satte mig vid tvn och kolla på nåt program på "Animal planet" men pappa... Stackars små djur ;( Tycker faktiskt synn om dom men aja, skit i dom nu... Sen gick jag väl och satte mig vid datan och kolla runt lite på Bdb och EC... Uttråkande som fan så man drar igång WoW och börjar hålla på med gubben där. Vill ni veta så kan jag typ inget där xD Robin hjälper mig faktiskt xD Iaf så kommer mamma hem med alla ungar (Hon e dagmamma d.v.s Massa ungar hemma!) iaf så kom hon hem och jag får käka lunch.... Sätter mig vid datan igen sen så var det bara mot skolan och bestämma mina betyg inför kommande termin, kommer hem och sätter mig IGEN vid datan.... Äter middag å smsar Simon för vi KANSKE skulle gå ut... Det blev inte så och nu sitter jag här och skriver på bloggen för att JOSEFINE ska vara GLAD! Dumma unge -.-' Iaf piss dag....



 Det här är min gris Josefine!

Ny start på livet?? Nej!

Hoppades på en helt ny start på mitt liv men nej, det blev inte så... Vill bara sätta mig på ett berg och se ut över allt, gömma mg där ingen kan hitta mig, blåsa bort och aldrig komma tillbaka. Alla säger att jag borde må bra, men Nej, jag mår inte bra! Jag lever med en smärta! Jag försöker ta mig tillbaka till då jag var ett barn, då jag en gång var lycklig. Nu sitter jag bara och gråter och frågar mig själv om det finns någon som förstår mig? Jag vill bara lämna detta liv och ta ett nytt, ett helt nytt liv, en ny start, där jag mår bra.



Jag vet att jag inte berättat för era, Ida och Jossan men jag klarar det inte, jag bara gråter, gråter, gråter och gråter. Förlåt mig, förlåt.

RSS 2.0