Sitter fortfarande i Skåne

Sitter här nu i Skåne med pappa, Loke (brorson), Kribba (bror) och Nathalie (hans tjej) och kollar på Robinson 2009....
Inte för attt jag tittar eller hejjar på nån i Robinson men iaf, "hejjar" lite på Jarmo *stava*

Åker hem imorn kl 5 på morron, skönt att åka hem när de fortfarande är mörkt och får se soluppgången i bilen med pappa och lite musik från stereon :D Skööönt



kyss

Ligger på en madrass :D

Ligger här på min madrass, helt utslagen och tänker snart sova :o Vill hem till sthlm ju ;( Eller mysa med nån ;( Buu, kan vi mysa nån dag?? Aja, 10 minuter i 12 nu då :o



Godnatt pössar på er!

Sitter i Skåne nu :o

Nu sitter man i Skåne och väntar tills det blir dag igen, hoppas på att nån ringer mig snart eller om man ska kanske försöka smyga ut en stund :o Fast de blir nog inte så ;( WÄÄÄÄ, vill vara ute på fredagar ju ;(  Men aja, får väl sitta här hela natten och hoppas någon vill joina mei på msn eller sms ;( ÅÅÅÅHHHH, jag saknar sthlm ;( Men gud vad jag ska klaga då, ska ju fan kolla bilar imorn!! Kajja, ryck upp dig!!




Pojkflickan tar och skriver senare här om hon lyckas ;o

Sitter i bilen till Skåne nu...

Som sagt så sitter man nu i bilen med pappa till Skåne och där så blir de ju massa bilar... Ska träffa brollan och brorson Loke <33 Hans egna faster Kajsa kommer och besöker honom :D Jahapp... Vad ska man göra på söndag när man kommit hem då?? Jo, då blir de konsert :D Ska se Shi spela trummor och vara DJ :D Fan vad kul hihi ^^ Men aja, batteriet på laptopen tar snart slut så måste stänga ner typ ;( Nyss lämnat Meertins stad, Nyköping :o HEEEEEEEI MERTIN!! xD




Kyss på lår!

Bloggen är på bussen :o

Sitter på bussen hem nu och bloggar, fick sluta en halvtimma tidigare än alla andra :D Tack Henke (Y) Jahapp... dagen har väl varit ganska sådär hittills... Satt och lyssnade på Livia (hon överlevde förintelsen) när hon berättade om sitt liv under Hitlers tid, riktigt riktigt spännande :D Fick gå upp i slutet och ge henne blommor inför hela 8:an :o Lite halv läskigt x) Aja, snart hemma så måste dra ner datan typ snart :o Men jag skriver mer ikväll...



Vi hörs snart folket, KYSS


 Jag i G-by

Ny dag....

Vakna av att min "underbara" syster väcker mig skrikandes... -.- Aja, bara att palla sig upp.... Händer idag då?? Jo, man ska till skolan och lyssna på Livia (stava??) som var med under andra WW. Mkt intressant faktiskt :D Borde egentligen stå och sminka mig nu, de lilla sminket jag har på mig :o Men aja, tjingeling på er!



Pöss på lår!


Ny dag i mitt underliga liv...

Halvsitter i min säng med ena handen och tröjan vid ögonen för att inte mina tårar ska rinna ner för mina kinder, jag orkar inte, ser inte, finns inte... Mela sommer om 19 timmar och kommer stanna här tills söndag då hon åker hem till Skövde igen ;(


Var ute med Ida mellan kvart över 8 till kvart i 1... Sebbe hände väl med oss ett tag o.O Börja ju såklart gråta också, så jävla duktig Kajja!! -.- Undrar vart jag tog vägen, asså den andra riktiga Kajja :o

Aja, ska försöka sova nu så man sover nåt iaf ;o


*cutcut*


Sitter i skolan...

Sitter i skolan nu... Ida redovisar och Rappe är påväg hit nu :o Var ute med söta Ida igår, kolla solarium och sen gick vi en sväng :D När vi gick över Kassmyra så kom de några killar på moppe och ena drog ner byxorna -.- EUW!! Att man orkar verkligen göra nåt sånt -.- Iaf sen så gick vi väl vidare och hitta 2 gungor som vi kunde sitta och gunga på :D Skit skönt  att snacka med henne faktiskt :D Har lunch snart och sen blir de MUSIK!! Saknat trummorna ;D Skriver nog mer ikväll...




*cutcut* Kajja <3

Walle <33

Sitter på tåget till sis <333

Ska träffa sis i Väsby och sen ska vi in till stan <33 Har inte träffa henne på as länge typ, har inte funnits tid ;( Men nu ska vi de plus att jag kanske får sova hos henne i helgen <333 Älskar henne och hennes familj xD Undrar vad vi ska göra igentligen :o Men men, vi hittar nog på nåt :o



*cutcut* från Kajja <3

RSS 2.0