Bussen...

Sitter i bussen nu till Gamleby och vettefan vart jag är o.O Läskigt faktiskt men jag tror de e typ 1,5 timmar kvar :o Usch, vill verkligen inte åka den här veckan ;( Vill inte lämna sthlm och Linette ;( WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Men men, får rycka upp mig och göra den här veckan så bra de går (: Ska kanske få låna Millans data lite då och då om jag får (sitter på hennes just nu (:) Men hörrni, ska inte tråka ut er ;o


Smsa massor! :) Puss på er!

...

Länge sen jag vet och ja, jag tar på min ansvaret för de :o Men iaf så hade jag cup nu i helgen, kom fyra även om vi vann i vår grupp, vi var okoncentrerade och trötta men sånt e livet :) Vi tar dom nästa gång (: Men nu är de så också att jag åker till Gamleby (g-by) imorn och kommer dock inte ha med mig min data fast kanske kan sno nån där nere så jag kan blogga:) Finns ju annars alltid på mobilen :) så är de... Har inte så mkt mer att säga :o tror jag :o


*pussa* Natti (:

RSS 2.0