Gamleby dag 4!

Skum jävla dag säger jag bara! Frukost sen syslöjd och jag sydde klart den sen lunch då.... Skoj på rummet, tillbaks till slöjden och mitt första tryck :D I *heartbreak* EMO. De blev grymt fint tycker jag och såklart så e de ju rowsah också :D Sen midda och duscha för att göra mig "fin" till "discot" -.- Aja, drog väl dit en stund och käka en korv, sen kom äckel fjortisarna -.- SÅ JÄVLA FUCKING IRRETERANDE!! Gick upp mot rummet sen för jag mådde as pissigt... Slumpen ringde och Sebbe sen ;D Gick ner igen och var utanför Gården för att snacka med Sebbe i tele (: Gick väl in och jaah... skumt... Och nu sitter man här igen, i sängen med Dino, loka, OLw, mobilen, nappen och Zabbe i sin säng :D



Massor av *cutcut* från Kajja <3

Gamleby dag 3!

Sitter här igen då, med datan i knät här uppe i sängen och bloggar... Iaf så har dagen varit ganska skit, hänt mkt skit och jaah... allmänt skit rent ut sagt. Frukost och sendan teknik, jag fullständigt HATAR teknik, speciellt läraren... Vi gjorde fallskärmar o.O p.g.a kursen som handlar om första världskriget, mellankrigstiden och andra världskriget så var vi ju TVUNGNA att göra fallskärmar, vår bestog mest av plast o.O xD Sen bar de iväg på lunch, panerad sej med potatis, totalt EUW! Jag har alltid hatat fisk förutom fiskpinnar -.- Sen så var vi väl på rummet ett tag tror jag :o Jaah... sen var de ju syslöjd ;D Började på min tröja som vi ska göra då i syslöjden (de kommer bilder när den e klar) svart med tryck :D Sendan blev de då ju middag med hamburgare *NOMNOM* Jaah... sen gick vi till centrum och handlade.... LOKA!! Sen satte jag mig på trappan till fotbollsplanen själv och halv grät, familjen ringde och man blev väl lite gladare... Sen käka man kvälls skiten och jaah... sen ringde DU och jag blev fan helt till mig :o Gick och sjöng xD Och nu ligger man här och har jävligt ont i hakan xD


*cutcut* Kajja <3

Gamleby dag 2!

Dagen börjar med att stiga upp 7 å dra på sig kläder för att sen gå in till Ida och lägga sig i hennes säng och få tröst.... (Tack Ida <3) Sen blir de väl frukost... Kolla trådbio på morron, Die Welle var fan super bra ;D Sen blev de då lunch :)  Sen idrott -.- Var inte med *HUREEEEY* å sen SO med Jonny min idh lärare xD Efter så var de mat :o Å nu sitter man här och degar med datan framför tvn :o Fett skönt xD



Saknar sthlm ;( Vill inte vara här längre, vill hem och ställa allt till rätta ;(

Gamleby dag 1!

Åkte 5 i halv 8 från mig för att åka ner till skolan (BaaraIda hämta mig) Vi packade in allt i bussen och halv 9 lämnade vi parkeringen vid skolan :D Tog väl ca 4 timmar att ta sig ner till Gamleby :o Satt med Zabbe ner.  HKK sen på dan sen sprang man runt ;D

Packar...

Känns nästan som att flytta hemifrån (igen) när man ska till G-by plus Västerås samma helg o.O Har tagit mig 5 timmar snart att packa allt och jag e inte ens klar xD fast jag har gjort massa annat också, duschat lekt med mobilen, dansat, sjungit och massa annat skumt xD Blir väl att gå upp halv 6 imorn då eftersom Ida och (päron/päron??) kommer och hämtar mig 5 i halv 8 o.O

Hitta skivan som jag letade efter i farsans lastbil *WIIIIIIIIIE* Karma Chameleon <333


G-by e fan en bra plats, mår alltid bra där ;D Ska sova med Zabbe iår :) Ida, Jossan å Ebbly sover mittemot ;D Fast Rappe sover i Trebröder ;(



Aja, ska försöka skriva varje dag den här veckan :) så...

...*cutcut* på er! Kajja <3

...

No-prov idag, suger som fan för jag fick hjärnsläpp -.- Sen var typ hela dan chill :o

Träffa Zabbe och Ida efter skolan också, Zabbes hundar käka upp hennes glass xD Gick med Ida i Tumba sen också, köpte underkläder


Har fan mått skit hela veckan/veckorna -.-

Rappe, min lilla egna apa

Var hos min egna apa idag efter skolan :D Först skulle jag inte de men sen blev de så eftersom han tvinga på mig på 716 -.- Aja, vi drog väl mot han, skulle gå över en kilometer å sen cyckla 2 minst!! Med en stukad tå/fot o.O De gick ganska bra ändå trotts allt :o Käka konswigingngnjgn nånting som hans mamma lagade *NOMNOM* Sen blev de mkt wii å vovvar :D Måste åka till Uringe nån dag å ta massa kort, nån som vill leka modell?? xD


*cutcut*

Jadu...

Ligger i sängen och har as tråkigt, familjen kommer väl om en halv timma.... Orkar verkligen inte de nu.... Vill bara ligga här, lyssna på Declan och glömma bort allt och alla.... Jag vill härifrån, kunna öppna mina ögon och bara se en äng fullt med blommor...



*cutcut* från kajja <3

RSS 2.0