En liten flicka hittar livets fråga...

Nemen hejsan på er.... Mjo, jag kan väl snacka om min kväll igår antar jag :o Men iaf så hade en snubbe (Robin) på emocore "checka" in min sida och jag var ju då tvungen att glo in hans också å då när jag kolla hans galleri så hitta jag en väldigt skum sak... Han visa en bild på sin gitarr å sa "Jag älskar herr gitarr" tror jag de stog å jag var ju såklart tvungen att kommentera å fråga "Tänk om det är en tjej då??" å där börjar allt liksom... Jag frågade om alla gitarrer *stava* är killar men svaret jag fick vart "Alla vet ju att gitarrer e killar!" Så nu har jag å Robin kommit fram till att jag måste gå på en kurs om livet...


Men iaf, jag tänkte vara lite kort nu bara...


Tack Robin!

Fångad av vinden

Upptäckt *stava* att jag inte är så jäkla bra på det här med att blogga men nu ska jag försöka igen... Ska försöka få Buu att fixa design www.Buu.webblogg.se Glo in henne!



Nu försöker man må bra igen efter all denna skit som varit men det går vissa gånger inte och då är det skönt att man har sina vänner och Dino att gråta ut hos.... Varje gång jag snackar om mig själv inför andra och jag säger att jag mår dåligt p.g.a många saker så får jag höra "Men vadå, det är inte synn om dig! Du har ett skit bra liv!" eller "Det där har väl alla och inte lider av!" Men då kan jag säga att jag gör det! Jag mår dåligt av det och orkar inte med era idiotiska kommentarer! Varför tror ni då att jag gråter mig till sömn?? Alla säger att alla tonåringar är såhär... Men vem fan gör nått åt det då?! Varför tror ni många tar livet av sig?? Å att bli kopplad till BUP eller vad dom heter löser inte vissa saker ändå!



Iaf så kan jag väl prata om min dag... skolan sög väl som vanligt antar jag o.O Jävla knäppisar jag har till killar i min klass! Tuggar papper å slänger på en o.O Gå hem å lägg er! Men iaf så efter skolan å jag tagit bussen hem med Ida, hon gått av och grejs så skulle över vägen precis innan mitt hus och jag fattar inte vad som hände o.O Allt blev svart och sen blåste det till... Tänkte inte mer på det och fixa lite hemma till mamma... Sen när jag skulle ut till bilen så hände samma sak :o Vad fan är det här för nått tänkte jag o.O Får se om det händer nått mer under kvällen :o


Pöss å tafs på er små barn!

RSS 2.0