Jag öppnar mitt hjärta till folket...

Kära barn nu öppnar jag mitt hjärta och säger vad jag tycker... ta det inte personligt! För de första ärligt talat så hatar jag verkligen alla små jävla idioter som måste sitta och kommentera andras bloggar som anonym! Skaffa ett liv ffs! Vad e det här?! De e ingen jävla lekis sida för små ungar! Åh, blir så grymt arg...

För de andra så kan maten i skolan gå och gräva ner sig -.- De kan mongolina också -.- "du ser ut som en tiggare när du sitter där på golvet, de som fattas e handen" Tack mongolina, de känns jätte snällt av dig att du tycker så om dina elever! När vi ändå e igång med mongolina kan vi ju säga att man måste ha en tolk med sig för att ens fatta vad hon säger! HON SKA FAN INTE JOBBA SOM LÄRARE OM HON INTE KAN SVENSKA!! Vi kan ju prata om vår "rektor" rättare sagt dumhuve! Åh, javla satmara! "gör inte si, gör inte så, sitt inte 5 i ett rum, plugga mer" BLABLABLA!! Den jävla kärringen kan fan sluta leka så jävla viktig, förut var du en enkel jävla lärare!

Sen kan vi ju ta upp alla dessa jävla bloggare som ska skriva hur jävla viktiga dom e "hihihihihihi, idag då typ liksom gick jag typ på plattan och vet ni att alla självhatande emos sa typ till mig? Dom ba: jävla fjortis bloggare! och jag typ ba dog, tur så hade jag liksom min bästa kompis med mig. liksom daah!" <---- SE, IRRETERANDE!! Men jag ska vara ärlig, dom rår inte för de för alla kan ju inte vara fjortisbloggare :)

Men kids, gå och lek nu med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0