Absolute 80's + Friidrotts dag

Som några vet så har jag blivit skumt dragen till dansband och annan gammal musik (börjar jag bli gammal??) Iaf så visade dom ju en reklam om nya Absolute 80's på tv och jag kolla såklart, kan ju faktiskt rekommendera denna (kollade upp låtarna på Spotyfi) Inte många som e som jag men vissa finns det ju dock och de e jag ganska glad över så man slipper vara själv i hela världen xD

Hade ju denna friidrotts dag idag och gick upp halv 6 för att packa madsäck och sedan ta halv 8 bussen till tumba för vi skulle samlas kvart i 9 i Sätra idrottshall. Iaf när vi var där så var de stafett, kulstötning, längdhopp, höjdhopp, 60 meter, 60 meter häck och säkert nåt mer som jag inte kommer ihåg. (Var dock inte med för jag varit skadad och får börja träna nästa vecka) Ville verkligen springa dom där 60 meter häck för de såg så jävla kul ut, gick dit och hoppade över dom ändå fast gående xD Sen när vi sluta 12 så åkte man till Skärholmen, jag, Ida, Roosa, Sandra, Millan och Gertz, käka där. Mysigt var de och sen när vi skulle ta tunnelbanan till Alby så lät de som om vi var fulla xD Herregud vad kul vi hade xD och sen på bussen från Alby till tumba så satt Sandra i Millan's  knä och Ida i mitt, även om de fanns plats xD Aja, nu e man hemma iaf fast ska snart iväg och kolla på match i Botkyrka hallen :) Ida och jag åker buss :D Så pusspuss på er så skriver jag sen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lol. Du kan inte ens skriva hans namn. Patetisk.

2009-11-27 @ 19:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0