Jahapp... Lördag och en timma efter sverige!

Då var det lördag här nere då och ja, vi e en timma efter Sverige *efter* XD Iaf så hitta jag en Betty Boop väska som jag verkligen ÄLSKAR!!! Idag åkte vi väl runt på Grand Canaria och titta hur dom bodde i grottor förr ;o Lite läskigt när man går in på museét och får se en Mummie ;o *wääää* Aja, vi åkte väl och handla massa och sånt sen åkte vi hem, jag bada, åt och satte mig här XD Rolig dag va?? xD Aja, de har blivit jävligt mkt aja nu xD men IAF så saknar jag alla as mkt ;( Vill hem till Sverige och kramas med alla xD Ja buu, vi ska snart shoppa och mysa med din lilla vibbrator xD Misstolka inte människor xD Ung09 (09??) på torsdag kanske med Elias och hans polare, YEEY :D Puss'påt <3 Ska inte ta upp er tid längre nu så puss på er små snälla barn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0