Farväl du underbara...

Jag kommer nog aldrig snacka med dig mer eller hur?? Aldrig få se dina ord, dom ord som alltid lyser upp i mörkret ;( Fan, måste de bli såhär?? Saknaden kommer bli stor, fattaru de?? Vet inte om jag kommer vara stark nog men jag ska kämpa för din skull, tills jag tar mitt sista andetag. Jag förstår inte att de ska bli såhär, hela hjärtat vrider sig och de känns som om nån sticker nålar i de. Tårarna bara rinner och jag ser knappt vad jag skriver, varför kan dom inte sluta?? Martin, snälla??



Saknaden kommer bli stor efter dig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet iinte vad du har gjort med din blogg men jag måste säga att halva din blogg har hamnat utanför rutan :s



sv: men jag visste väl inte att du skulle dit, du visste fan knappt de själv förän ja sa't :O å dessutom skrev jag ju att jag skulle träffa jens för det var därför jag åkte dit ? xD

2009-08-19 @ 18:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0