Dino <33

Som Sagt så har jag dröjt med det här inlägget men nu kommer det!

Det här kära småfisar e min alldeles egna DINO! Fick han för massa år sedan och ja, han ligger breve mig varje natt i min säng, älskar honom av hela mitt hjärta, tar med han på semestrar, gamleby, cup och sånt :D Han e som andras mobiler ungefär, man bara måste ha honom! Folk har träffat honom och säger "han är ju bara av tyg!" Men liksom "Hallå?! Han är faktiskt min vän!" Ja, jag vet det lät som en fjortis men det är han, asså min vän xD Ingen fjortis, så gammal e han inte än :D Jaja, puss på han!


 <--Underbaringen! <3

Kommentarer
Postat av: buunie

sv: NOOOOOOOOOOOOOOOEHHHHHHHHHHHH ( okej jag vet att det finns foder man kan köpa till dom ... :< ), men hur i heeeelvete ser FOPPASTÖVLAR ut !? måste vara det osmidigaste som finns ! det måste jag blogga om !

2009-09-04 @ 17:25:42
URL: http://buu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0